Promocja! Grzejnik łazienkowy Meteor Side 72 Excellent (GREX.MES72.WH)

Grzejnik łazienkowy Meteor Side 72 Excellent (GREX.MES72.WH)

GREX.MES72.WH

Nowy

Excellent
  • grzejnik łazienkowy asymetryczny
  • wymiary: 720x500
  • kolor: biały
  • montaż: uniwersalny

Więcej szczegółów

dostępny
799 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 683 zł)

-114 zł

685 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • grzejnik łazienkowy asymetryczny
  • wymiary: 720x500
  • kolor: biały
  • montaż: uniwersalny
  • materiał: stal niskowęglowa
  • wydajność 90/70/20: 621 W
  • wydajność 75/65/20: 497 W
  • wydajność 55/45/20: 266 W
  • możliwość montażu grzałki: tak

Meteor to popularna linia grzejników łazienkowych zaprojektowana tak, by spełniać oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. Popularna seria produktów o układzie "drabinki" została rozszerzona o wersję grzejników asymetrycznych. Konstrukcja grzejnika wyróżnia się niebanalną, formą i znajduje zastosowanie zarówno w klasycznych, jak i w nowoczesnych łazienkach. Jego budowa sprawia, że jest to rozwiązanie uniwersalne - grzejnik można zawiesić na ścianie z pionowymi kolektorami z lewej lub z prawej strony (wystarczy obrócić grzejnik).

Grzejnik ma szerokie, płaskie profile ułożone po dwa, w odstępach między sobą, dzięki czemu z łatwością można rozwiesić na nich ręczniki. Zawinięte profile poziome istotnie zwiększają wydajność cieplną tego modelu grzejnika. Grzejnik można wyposażyć w grzałkę elektryczną, sprawdzi się więc doskonale jako całoroczna suszarka na ręczniki.

Grzejnik dostępny jest w dwóch rozmiarach oraz dwóch kolorach: czarny soft  (RAL 9005) oraz biały soft (RAL 9016). Jako uzupełnienie do grzejników Meteor Side polecamy zawory oraz grzałki elektryczne Excellent.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Wysokość grzejnika70 cm
Kolor grzejnikabiały

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję