Brak produktów
Meteor to popularna linia grzejników łazienkowych zaprojektowana tak, by spełniać oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. Popularna seria produktów o układzie "drabinki" została rozszerzona o wersję grzejników asymetrycznych. Konstrukcja grzejnika wyróżnia się niebanalną, formą i znajduje zastosowanie zarówno w klasycznych, jak i w nowoczesnych łazienkach. Jego budowa sprawia, że jest to rozwiązanie uniwersalne - grzejnik można zawiesić na ścianie z pionowymi kolektorami z lewej lub z prawej strony (wystarczy obrócić grzejnik).
Grzejnik ma szerokie, płaskie profile ułożone po dwa, w odstępach między sobą, dzięki czemu z łatwością można rozwiesić na nich ręczniki. Zawinięte profile poziome istotnie zwiększają wydajność cieplną tego modelu grzejnika. Grzejnik można wyposażyć w grzałkę elektryczną, sprawdzi się więc doskonale jako całoroczna suszarka na ręczniki.
Grzejnik dostępny jest w dwóch rozmiarach oraz dwóch kolorach: czarny soft (RAL 9005) oraz biały soft (RAL 9016). Jako uzupełnienie do grzejników Meteor Side polecamy zawory oraz grzałki elektryczne Excellent.
Wysokość grzejnika | 110 cm |
Kolor grzejnika | czarny |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: