Brak produktów
Dlaczego myślisz, że w swojej łazience nie możesz poczuć się jak w SPA? Wyjątkowo głęboka wanna narożna NEWA PLUS zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających i zapewni najwyższy poziom komfortu podczas codziennych kąpieli.
Wanna NEWA PLUS jest niezwykle przestronna. Jej ogromnym atutem jest głębokość - większa, niż w standardowych modelach wanien. Pełne podparcie pleców odciąża kręgosłup i pozwala rozluźnić mięśnie, a dzięki pojemnej półeczce zgromadzisz przy sobie wszystkie potrzebne przybory kosmetyczne lub, w razie potrzeby, wygodnie oprzesz o nią ramię. Z wanną NEWA PLUS możesz zamienić zwyczajną kąpiel w swój osobisty, zmysłowy rytuał.
Z pewnością docenisz wysoką jakość wykonania, delikatne wzornictwo i niezwykłe rozmiary wanny narożnej NEWA PLUS. To wyjątkowa, jednoosobowa strefa relaksu dla tych, którzy kochają wygodę.
Idealnym uzupełnieniem do wanny firmy Excellent będzie bateria wannowa od tego samego producenta - link
Wanna nie posiada nóżek w zestawie, należy je dokupić oddzielnie: WAIN.NWT50.
Typ wanny | asymetryczna |
Kolor wanny | Biały |
Szerokość wanny | 95 |
Długość wanny | 160 |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: