Brak produktów
Pi to kompletna linia produktów Excellent, która łączy harmonijne wzornictwo, wysoką funkcjonalność oraz najwyższej klasy komponenty. Produkty wykonane z mosiądzu dostępne są w 6 kolorach: chrom, biel, czarny mat, złoty połysk, złoty szczotkowany i miedziany szczotkowany.
W produktach użyto głowic ceramicznych Kerox oraz perlatorów Neoperl Slim.
Bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa serii PI posiada Fix-Box, który ułatwia instalację baterii oraz zapewnia stały dostęp rewizyjny do mechanizmu baterii. Mechaniczny przełącznik funkcji pozwala na wygodny wybór wypływu wody. A wysokiej jakości głowica Kerox pozwala na płynną kontrolę temperatury oraz natężenia strumienia wody. Idealna do zestawienia z deszczownicami oraz zestawami prysznicowymi.
Typ baterii | prysznicowa |
Rodzaj baterii | bateria ścienna |
Montaż baterii | podtynkowa |
Kolor baterii | miedź szczotkowana |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: