Brak produktów
AREX.1202CB
Nowy
Produkt dostępny w kolorach:
Wysokość korpusu:
Pi to kompletna linia produktów Excellent, która łączy harmonijne wzornictwo, wysoką funkcjonalność oraz najwyższej klasy komponenty. Produkty wykonane z mosiądzu dostępne są w 4 kolorach: chrom, biel, czarny mat, złoty połysk, złoty szczotkowany i miedziany szczotkowany. W produktach użyto głowic ceramicznych Kerox oraz perlatorów Neoperl Slim.
Bateria umywalkowa wysoka posiada wylewkę o zasięgu 189mm i wysokości 246mm. Dzięki temu z powodzeniem może być stosowana do umywalek nablatowych bez otworu na baterię. Korpus umywalki wykonany jest z jednego odlewu. Posiada wbudowane: głowicę Kerox oraz perlator Neoperl Slim. Jej idealnym uzupełnieniem będą korki umywalkowo-bidetowe w kolorze czarnym lub białym (dopasowanym do koloru ceramiki).
Dostępna także w kolorze chrom, biały, czarny mat, złoty połysk, złoty szczotkowany.
Typ baterii | umywalkowa |
Rodzaj baterii | bateria stojąca |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | miedź szczotkowana |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: