Brak produktów
Kabiny serii ROLS z systemem przesuwanych drzwi kabiny prysznicowej w wersji SLIM w nowej odsłonie.
Kabiny wykonano ze szkła hartowanego grubości 8 mm, pokrytego dwustronnie Clean Control, która ułatwia czyszczenie zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz. Usprawnią to także płaskie mocowania przy drzwiach.
Wysokie (200 cm), wypinane drzwi z magnesem, ukrytym w elementach jezdnych kabiny, który dociąga drzwi kabiny. Zintegrowany próg uszczelniający oraz magnes dociągający nie pozwolą wydostać się wodzie poza obręb kabiny.
Eleganckie uchwyty ze stali nierdzewnej doskonale komponować się będą w każdej łazience. Kabiny będą służyć przez wiele lat - zamontowano w nich bowiem niezawodne systemy jezdne, które przetestowano w 30 000 cykli otwarcia i zamknięcia.
Drzwi serii ROLS dostępne są w rozmiarach 120, 130, 140 cm. Mogą być swobodnie komponowane ze ściankami bocznymi dla uzyskania kabiny narożnej lub przyściennej.
Kształt kabiny | drzwi wnękowe |
Dłuższy bok | 140 |
Wysokość | 200 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | drzwi suwane |
Kolor profili | chrom |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: