Brak produktów
Wzornictwo z motywem geometrycznym to coś, co przykuwa Twój wzrok? Jesteśmy pewni, że nie przejdziesz obojętnie obok wanny narożnej SFERA SLIM. To odważny, nowoczesny model, który łączy w sobie minimalistyczny design i maksymalne wykorzystanie przestrzeni użytkowej.
Delikatnie zaokrąglone profile ścianek to jedyne odstępstwo od bezwzględnie prostej linii projektu. Jednak ten surowy wygląd kryje w sobie luksusowe wnętrze. Duża powierzchnia użytkowa zapewnia bowiem niepowtarzalną strefę relaksu, w której możesz pozwolić sobie na całkowite odprężenie. Idealnie gładka i przyjemna w dotyku, a równocześnie mocna i wytrzymała wanna została wykonana z doskonałych jakościowo produktów, dzięki czemu każda kąpiel daje odczucie niezwykłego luksusu.
Ta wyjątkowa wanna pasuje w szczególności do surowych wnętrz – będzie imponująco wyglądać na tle łazienki zaprojektowanej w modnym obecnie stylu industrialnym. Sprawdzi się także w nowoczesnych aranżacjach loftowych. Jednak, co ważne, ze względu na swoje wymiary wanna narożna SFERA SLIM przeznaczona jest do średnich i dużych łazienek.
Idealnym uzupełnieniem do wanny firmy Excellent będzie bateria wannowa od tego samego producenta - link
Wanna nie posiada nóżek w zestawie, należy je dokupić oddzielnie: WAIN.NWT50.
Typ wanny | asymetryczna |
Kolor wanny | Biały |
Szerokość wanny | 100 |
Długość wanny | 170 |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: