Brak produktów
Lumiro to lustro łazienkowe, wykonane z wysokiej jakości tafli lustrzanej (szkła pokrytego odbijającą warstwą srebra), z podświetleniem LED o płynnej zmianie barwy światła w zakresie 3000-6000K. Podświetlenie ukryte jest pod akrylową ramką, zapewniającą jednolite rozproszenie światła bez widocznych punktów diod LED.
Do kontroli służy dotykowy przycisk umieszczony w narożnej części tafli szkła, odpowiadający jednocześnie za uruchomienie maty grzewczej. Lumiro ma wbudowany automatyczny czujnik, który wyłącza oświetlenie oraz matę grzewczą po 30 minutach bezczynności. Lustro posiada naklejoną z tyłu folię ochronną, zabezpieczającą taflę przed rozpryśnięciem się odłamków szkła w przypadku rozbicia.
Do zawieszenia na ścianie służą zawieszki przymocowane z tyłu lustra oraz haczyki montażowe dołączone do zestawu.
Szerokość mebla | 80 |
Rodzaj mebla | Lustro |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: