Brak produktów
Lustro owalne serii Revia to eleganckie i funkcjonalne uzupełnienie wnętrza każdej łazienki. Owalny kształt doskonale komponuje się z armaturą serii Pi oraz umywalkami o obłych kształtach. Uniwersalny rozmiar lustra sprawdzi się zarówno w małych jak i tych większych łazienkach.
Lustro Revia zamknięte jest w wąskiej anodowanej lub lakierowanej ramie aluminiowej Slim o szerokości przedniego profilu zaledwie 7 mm. Dzięki wyciętym otworom z tyłu ramy istnieje możliwość zawieszenia lustra w pionie lub w poziomie. W komplecie znajduje się zestaw haczyków do montażu.
Tafla szkła jest dodatkowo zabezpieczona podklejoną z tyłu folią ochronną, która w razie stłuczenia lustra niweluje możliwość rozpryśnięcia się odłamków szkła i skaleczenia przez użytkownika. Lustro dostępne jest w rozmiarze: 1000 x 500 mm. Dostępne kolory ramy: anoda czarny mat oraz lakier biały mat.
Rodzaj mebla | Lustro |
Kolor mebla | czarny mat |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: