Brak produktów
Corido to seria luster w aluminiowej ramie z licznymi wbudowanymi funkcjami i parametrami, które sprawiają, że są one częstym wyborem wśród klientów. Dostępne są w czterech modnych kolorach ramy: czarny mat, złoty połysk oraz zyskujących na popularności szczotkowanych wersjach kolorystycznych: złotej i miedzianej, które znajdują zastosowanie zarówno w nowoczesnych łazienkach, jak i tych w stylach klasycznym i retro.
Lustra Corido posiadają wbudowane oświetlenie LED oraz matę grzewczą, sterowane za pomocą jednego przycisku dotykowego, znajdującego się w dolnej części tafli. Wysokiej jakości taśma LED o długiej żywotności, pozwala na płynną zmianę barwy światła w przedziale 3000-6000K oraz daje możliwość dostosowania intensywności światła do indywidualnych potrzeb. Pod aluminiową ramą, z tyłu lustra znajduje się akrylowa osłona, gwarantująca delikatne, jednolite rozproszenie światła, bez widocznych na ścianie pojedynczych punktów diod LED.
Dla bezpieczeństwa użytkowania, lustro ma folię ochronną, która naklejona z tyłu tafli, zabezpiecza ją przed rozpryśnięciem na małe odłamki szkła w przypadku rozbicia. Corido jest gotowym do montażu zestawem, z zawieszkami oraz haczykami montażowymi do wygodnego i prostego zawieszenia go na ścianie.
Wybierz lustro Corido w jednym z dostępnych kolorów i kształtów i ciesz się jego znakomitymi funkcjami na co dzień!
Rodzaj mebla | Lustro |
Kolor mebla | miedź szczotkowana |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: